Tilbakemeldinger

Jeg og min venninne Amalie på 9 år var og så forestillingen i Lillesal ikveld. Den er fantastisk flott. Fornyet, god flyt, flotte sang-og skuespillerprestasjoner. Handling og tekst/melodi er solide. Helstøpt! Dette må være noe av det beste innen teatervirksomheten for barn og ungdom i Trondheim. Nei, i landet! Gratulerer!

Fornøyd publikummer

Må si det var en bra forestilling du har fått til med ungene.  Syns de var kjempeflinke, og også den jobben du har gjort står respekt i, kjempebra!!  Teaterkurset har vært veldig bra for Alexandra med tanke på personlig utvikling, hun har helt klart vokst på alle tingene hun har lært som følger med teater, – hun ønsker å være med videre. Hun er også glad for å ha møtt så mange barn som hun ikke har møtt før.  Synes personlig også det har vært artig å følge med hvordan du jobber med de underveis på øvingene.

Far til Alexandra, 7 år

Andrea trives kjempegodt på øvingene og gleder seg til hver onsdag! Supert opplegg!

Mor til Andrea, 10 år

Du kan tro det var ei som boblet da hun kom hjem i går. 🙂 Hun greide nesten ikke stå i ro… Og gleder seg masse til å øve nå!! Hun spurte i morges om vi kunne øve sangen hennes men vi tar nok en runde i ettermiddag nå som vi har lydfilene. 🙂 Flott med YouTube-videoen også. Dette blir spennende! Takk for at hun fikk sjansen med en gang. Vi gleder oss begge to til dette! Ha en strålende dag!

Mor til Maria, 11 år

Vil bare si tusen takk for en kjempefin opplevelse, Datteren min er lykkelig beruset over alle inntrykkene og gleder seg vilt til fortsettelsen!

Mor til Vilde, 7 år

Hei, fortalte jenta mi om planene dine og hun sa sporenstreks at det skal hun være med på og det bestemte hun, ikke jeg;) Så om du trenger en attest til noe er jeg sikker på at hun skriver en knakende god en til deg 🙂

Mor til Selma, 8 år

Hei! Tusen takk for en kjempeopplevelse, både for oss og datteren vår! :o) Hun var så fornøyd, lykkelig, strålende selvsikker og ganske så sliten etter idag, dette var en stooooor mestringsopplevelse for henne! Og hun vil veldig gjerne bli med på flere kurs! :o) Du er kjempeinspirerende, tydelig og fantastisk til å gi ros til ungene! Tusen takk enda en gang, overrekker deg herved en rose! @–>—-

Mor til Helene, 9 år

Super forestilling med supre barn (og voksne!) Gratulerer! Og veldig morsomt med de fine diplomene som var gjort så personlig.

Far til Aleksander, 10 år